استودیوی Kojima Productions این هفته در مراسم E3 تریلر هیجانانگیزی را از داخل بازی «متال گیر سالید: درد خیال» به نمایش گذاشت و در این بین اعلام کرد که این بازی در کنار کنسولهای نسل حاضر برای ایکسباکس وان و پلی استیشن ۴ هم منتشر خواهد شد.
اما به تازگی رییس استودیو, هیدئو کوجیما به این نکته اشاره کرده است که” نمایش E3 درد فانتوم بیشتر مربوط به سختافزارهای نسل حاضر” بود.
کوجیما در مصاحبهای با سایت پالیگان گفته است که “زمانی که ما ساخت بازی را برای کنسولهای نسل بعد آغاز کردیم, ما به دنبال چیزی بهتر از نمایشی که در E3 دیدید, بودیم”.
کوجیما اضافه کرد که هدف آنها اجرای بازی با آهنگ ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت بالاتر گرافیکی برای کنسولهای نسل بعد است.
او در اینباره میگوید:” ما از نسخهی کنسولهای نسل حاضر به عنوان یک راهنما استفاده میکنیم. ورود کنسولهای نسل بعد با ساخت بازی برای کنسولهای حال حاضر مصادف شد. با توجه به این موضوع سعی میکنیم تا از تمام قدرت نسل حاضر استفاده کرده و بعد از آن تلاش میکنیم تا از قدرت کنسولهای نسل بعد برای پیشرفت دادن گرافیک بازی بهره ببریم”
نظرات شما عزیزان: